Szállítási díjak kalkulációja
A szállítást az áru tömegétől és méretétől függően az alábbi futárszolgálatok megbízásával kézbesítjük Magyarország területén belül:
- MPL futárszolgálat
Minden terjedelmes méretű terméknél egyedi árat szabunk a szállítási díjra.
Amennyiben online rendelését munkanapon 10.00 óráig leadja, úgy a kézbesítés a következő munkanapon várható.
Díjszabási struktúra
Vásárlási összeghatár | Szállítási díj (bruttó) |
7000,- Ft-ig | 2540,- Ft |
15000,- Ft-ig | 4250,- Ft |
30000,- Ft-ig | 5300,- Ft |
40000,- Ft-ig | 6350,- Ft |
500000,- Ft-ig | 7400,- Ft |
750000,- Ft-ig | 8500,- Ft |
100000,- Ft-ig | 9500,- Ft |
100000,- Ft felett | e-mailben értesítjük a szállítási költségekről |
A szállítási költségre egyedi árajánlatot adunk: 100.000,- Ft rendelési értékhatár felett, illetve komplett játék, kültéri fitnessgép vagy terjedelmes méretű termék rendelése esetén. Munkatársunk rendelését követően felveszi Önnel a kapcsolatot. |
Néhány fontos információ
A szállítási problémák megelőzése érdekében, néhány hasznos tanáccsal szeretnénk segíteni Önt:
- A szállítást kizárólag Magyarország területén belül tudjuk biztosítani.
- A kézbesítés munkaidőben (8.00-16.00) történik, ezért szállítási címként célszerű napközbeni, munkahelyi címet megadni, de ebben az esetben kérjük ügyeljen, hogy a saját neve mellett a cég, vállalkozás nevét is adja meg, illetve értesítse kollégáit, hogy küldeményt vár!
- A rendelés során feltétlenül figyeljen oda, hogy pontos szállítási adatokat írjon be a megfelelő mezőkbe! Ez vonatkozik a szállítási névre is: ha Ön a megrendelő, de a megadott címen nem az Ön neve van kiírva az ajtóra vagy a postaládára, kérjük, adja meg az ott szereplő nevet is.
- Ha a futár a megadott címen nem talál olyan személyt, aki átveheti a küldeményt, értesítést hagy, de sajnos az értesítés gyakran elveszik vagy elkeveredik, mert a postaláda nem zárható, vagy sok reklámanyagot dobtak bele stb. Ha küldeményt vár, kérjük, mindig figyelmesen vizsgálja meg a postaládát, nincs-e benne értesítés.
Sérülés
Normál küldeményeknél a sérülés viszonylag ritka. Ha mégis azt tapasztalja, hogy sérült az áru, kérjük, hogy megadott elérhetőségeink egyikén vegye fel velünk a kapcsolatot, lehetőség szerint még a futár jelenlétében, de feltétlenül még aznap (az áruátvétel napján).
E-mail: rendeles@haasz.eu
Tel: 62/ 542-642